با کیفیت ترین محصولات با بهترین قیمت!

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

adminadmin
74 بازدید

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ شاید بارها نام اسکیپ روم یا اتاق فرار به گوش تان خورده باشد اما دقیقا ندانید که اتاق فرار چیست؟ این عبارت به یکی از تفریحات هیجانی و فکری اشاره دارد که به تازگی جای خود را در میان جوان ترها باز کرده است؛ تفریحی که هیجان را با سرگرمی های فکری در می آمیزد و فضایی متفاوت را پیش روی تان می گذارد. شما با انتخاب این تفریح هم طعم هیجان را می چشید، هم در یک بازی، کار تیمی را تجربه می کنید و هم ذهن خود را به چالش می کشید؛ البته خنده و شادی هم در این خوشگذرانی جای خودش را دارد.

اگر کنجکاو هستید تا بیشتر در مورد این بازی بدانید؛ همراه باشید تا ببینید اسکیپ روم چیست و چگونه می توان آن را امتحان کرد.

اسکیپ روم (Escape Room) اتاق فرار چیست؟

احتمالا تا به حال بارها و بارها در فیلم ها و سریال ها شاهد فرار زندانیان از زندان یا فرار افراد از دست قاتلان یا تلاش برای گریختن از زندان گروگانگیران بوده اید. تا به حال به این فکر کرده اید که اگر به جای این افراد بودید چه می کردید؟ دوست دارید دلهره و هیجان آن لحظه را تجربه کنید؟ می خواهید ذهن تان را برای درست پیش بردن نقشه فرار به چالش بکشید؟ اگر پاسخ تان آری است باید به شما بگوییم که شما فرصت قرار گرفتن در چنین فضایی را دارید و می توانید آن را تجربه کنید. کافیست به سراغ اسکیپ روم بروید!

اسکیپ روم (Escape Room)، اتاق فرار یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است. در این بازی شرکت کنندگان باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

معماهای مختلف در جای جای یک فضای مشخص پنهان شده اند و بازیکنان باید در مدت زمان مشخص آنها را بیابند و حل کنند. این بازی به صورت فضاهای متفاوتی از قبیل سلول های زندان، رستوران، هتل، کلبه دورافتاده و حتا ایستگاه های فضایی طراحی می شود. هر یک از این فضاها سناریوی خاصی دارند و هدف خاصی را دنبال می کنند. در یک بازی اسکیپ روم به شما ماموریت فرار از زندان می دهند، در دیگری باید از دست یک قاتل زنجیره ای فرار کنید و در جایی دیگر در نقش کارآگاه به دنبال قاتل بگردید و ….

چگونه اسکیپ روم یا اتاق فرار را تجربه کنیم؟

به راحتی و با کمی جستجو می توانید اسکیپ روم ها را بیابید. پس از آن باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

سناریوها را مورد بررسی قرار دهید؛ تا به امروز سناریوهای مختلفی در این اتاق ها طراحی شده اند که تعدادی از آنها مانند زامبی ها، خانه های خالی از سکنه، آزمایشگاه های علمی، زندان ها، دزدان دریایی، شکار گنج، گروگان گیری و آدم ربایی تقریبا در تمام کشورها مشترک هستند.

تعداد افرادی که شما را در این بازی همراهی می کنند، در نظر بگیرید. بین ۴ تا ۸ نفر را در نظر داشته باشید. بسته به سناریو تعداد افرادی که می توان با آنها بازی را انجام داد متفاوت است.

به توانایی های مورد نیاز برای سناریوها و ویژگی های آنها دقت کنید؛ برخی به کار تیمی بیشتر احتیاج دارند و برخی هوش زیادی می طلبند. البته بازی هایی هم هستند که نیاز به فعالیت بدنی دارند یا دلهره بسیاری را برای تان ایجاد می کنند.

سانس های مربوط به سناریوها و مدت زمان آنها (معمولا تا ۱٫۵ ساعت) را چک کنید و زمان مناسب خود و گروه تان را برگزینید.

۱۵ دقیقه پیش از شروع سانس در محل مربوطه باشید تا از ماجرای بازی جا نمانید.

 

وارد فضا شوید، نشانه ها را بیابید و به دنبال معماها بگردید و در مدت زمان مشخص شده خودتان را در دامی که به آن قدم گذاشته اید برهانید. بعضی از پازل ها و معماهای اتاق فرار عبارتند از: پیدا کردن اشیای پنهان، کار تیمی، شمارش و ریاضی، چیزی که باید در اتاق پیدا کنید، استفاده از چیزی به طرز غیر معمول، جستجو برای اشیای موجود در تصاویر، مونتاژ یک وسیله، شناسایی راهنمایی ها، جستجو در تاریکی، پیدا کردن رمز و کد و …..

معما و پازل

داخل اتاق فرار پر است از معما و سرنخ که شمارو به سمت هدفتون راهنمایی می کنه. امکان داره با یه کشو یا کمد قفل شده رو به رو شوید پس باید فضای اتاق و بگردید تا بتوانید کلید و پیدا کنید و یا یک قفل عددی که برای باز کردن اون نیاز به یک عدد دارید پس سرنخهای داخل بازی و  کنار هم بزارید  و سعی کنید از دلش یه عدد خارج کنید.
یا امکان داره شما یه دستگاه الکتریکی یا مکانیکی و از یک طریق خاص فعال کنید . معماها هرچه که باشه سرنخ حل کردن داخل اتاق هست فقط باید هواستون را جمع کنید. قالبا بعد از حل کردن هر معما یک قفل را باید بازکنید.میتونید برای اشنایی با انواع قفلهای اتاق فرار و نحوه بازشدنشون این مقاله رو مطالعه کنید.

گیم مستر یا مدیر بازی

در زمان انجام بازی باید این را در نظر داشته باشید که کلیه بازی شما توسط گیم مستر بازی از طریق دوربین مداربسته مشاهده می شود و هر زمان که شما نیاز به کمک داشته باشید از طریق راه ارتباطی که در ابتدای بازی به شما اعلام شده به شما کمک خواهد کرد،

قانون و قوانین اسکیپ روم

این قوانین امکان داره برای هر بازی متفاوت باشه ولی قوانین کلی هست که برای تمام اتاق های فرار یکسان است.
مثلا در تمام بازیها شما بر روی اجسام و وسایلی با برچسب لطفا دست نزنید می بینید که این وسایل یا شامل بازیه شما نیست و جزو دکور بازی می باشد و یا اگر هم جزو معماها یا سرنخ بازی باشه احتیاجی به دست زدن به اونها نیست چون امکان داره تجهیزاتی به اون وصل شده باشه و یا حساس باشه .
داخل بازی به هیج عنوان قرار نیست از زور استفاده کنید. هیچ چیزی شانسی نیست و یا هیچ کار خطرناکی که قرار باشه به شما اسیب برسونه وجود نداره. معمولا طراحان اتاق فرار همه چیزو توی دسترس شما قرار میدن و شما احتیاجی نیست که برای پیدا کردن سر نخی بر روی کمد یا میزها برید.

محیط بازی
محیط بازی

محیط بازی به جرات مهم‌ترین بخش بازی است. طراحی محیط بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک محیط بازی بسیار حرفه‌ای می‌تواند حس ترس، هیجان و یا رمز و راز را به شما تلقین کند. اگر محیط بازی به خوبی طراحی نشده باشد، دقیقا حس این را خواهید داشت که انگار وسط یک بازی گیر افتاده‌اید. اما یک طراحی حرفه‌ای، به شما این حس را منتقل می‌کند که انگار در دنیای واقعی دچار این مشکلات شده‌اید.

از طرفی حل معماهایی که در محیط بازی حرفه‌ای به وجود می‌آیند، بسیار دشوار خواهد بود. در حالی که داخل محیط بازی معمولی شاید بتوانید به سادگی یک معما را حل کنید. اگر طراح یک محیط بازی بسیار حرفه‌ای عمل کند، حتی سرنخ‌های گمراه کننده نیز در بازی قرار می‌دهد. یعنی ممکن است چندین و چند سر نخ مختلف پیدا کرده باشید اما یکی از آنها آنقدر بی‌ربط باشد که تمامی منطق شما را زیر سوال می‌برد.

مخصوصا در اتاق فرار ترسناک، جلوه‌های ویژه می‌توانند شما را واقعا وارد حس ترس و وحشت کنند. همچنین عوامل مختلف در این نوع اتاق فرار باعث از بین بردن تمرکز شما می‌شوند. در یک اتاق فرار حرفه‌ای به عنوان مثال ممکن است با گوش دادن به صدایی که از یک جسم بیرون می‌اید بتوانید رمز اتاقی را پیدا کنید.

گروه‌های شرکت کننده
اتاق فرار
گروه شرکت کننده

همانطور که اشاره کردیم، این بازی به صورت گروهی قابل اجرا است. این یعنی نمی‌توانید به صورت انفرادی بازی کنید و هم چنین نیاز به همکاری با سایر اعضای تیم دارید. در این بازی شما اصلا نباید تک‌روی کنید. همه باید با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند تا معما به بهترین نحو ممکن حل شود.

در ضمن بهتر است کسانی که به این بازی علاقه دارند در یک تیم قرار بگیرند. تلاش نکنید کسانی که به این بازی علاقه ندارند را همراه خود کنید. به این طریق قطعا اتاق فرار برای شما لذت بخش نخواهد بود. از طرف دیگر بهتر است کسانی که در بازی اتاق فرار شرکت می‌کنند، در یک گروه سنی باشند.

اپراتور بازی

اپراتور بازی اتاق فرار در ترساندن شما نقش بسزایی دارد. او کسی است که از دور بازی را نگاه می‌کند و بر آن نظارت دارد. اپراتور وظیفه دارد که به عنوان مثال در هنگام ورود به اتاق از دستگاه مه ساز استفاده کند و یا در قسمتی از بازی صدای وحشتناک را پخش کند. علاوه بر همه این‌ها، اپراتور بازی کسی است که اگر دچار مشکل شدید می‌توانید با او تماس بگیرید.

اگر در حین بازی خسته شدید و خواستید آن را ترک کنید، باید با اپراتور تماس بگیرید. حتی گاهی ممکن است در حین روند بازی مشکلی برای طراحی صحنه به وجود بیاید. در این گونه موارد نیز باید با اپراتور بازی اتاق فرار تماس بگیرید.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

اتاق فرار از کجا به وجود آمد؟اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

شاید برایتان جای سوال باشد که اصلا چنین ایده ناب و زیبایی از کجا نشات گرفته. خب کمی در این مورد به شما توضیح خواهیم داد. اولین بار در سال ۲۰۰۷ شرکتی به نام ریل اسکیپ روم به دست تاکائو کاتو ژاپنی تاسیس شد. کاتو که تنها ۳۵ سال داشت، این ایده را در ذهن خود پرورش داد و سناریو‌های مختلف را طراحی کرد. تا چهار سال اتاق فرار در انحصار ژاپنی‌ها بود. سرانجام در سال ۲۰۱۱، برای اولین بار بازی اتاق فرار از ژاپن خارج شد و سر از سنگاپور در آورد.

در سال ۲۰۱۵ تنوع اتاق فرار بسیار زیاد شد. به طوری که در آن سال حدود ۵۰ اتاق فرار با سناریو‌های مختلف به وجود آمده بود. پس از آن یکی از دوستان تاکائو کاتو، به نام کائوزو ایوانا، به نوعی خیانت کرد و پروژه اتاق فرار را به آمریکا برد.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

از آنجا بود که اتاق فرار بسیار همه گیر شد و بسیاری از کشور‌های مختلف آن را اجرا کردند.

جالب است بدانید که به صورت موازی، یک دانشمند و فیزیک‌دان سوئیسی، بازی مشابه به اتاق فرار را در سال ۲۰۱۲ طراحی کرد. به هر حال اتاق فرار شروع به گسترش پیدا کردن در کشور‌های مختلف دنیا کرد. نهایتا در سال ۲۰۱۷ شاهد حضور حدود ۸۰۰۰ اتاق فرار در سراسر جهان بودیم.

در سفرزون بخوانید
آکواریوم دبی ، لمس دنیای سحرآمیز زیر آب
چطور شد که اتاق فرار به ایران رسید؟

برخی معتقد‌ند که مسابقه‌ای در سال ۱۳۷۴ شمسی در ایران پخش می‌شد که نمونه‌ی ابتدایی از اتاق فرار به شمار می‌آید. این برنامه به مجری‌گری فرهاد جم و مهسا محجور برگزار می‌شد و منحصر شبکه سه سیما بود. در این بازی شرکت کنندگان باید معماهای مختلفی را حل می‌کردند. اما در حقیقت اتاق فرار در سال ۱۳۹۵ وارد ایران شد. از شهریور سال ۱۳۹۴ تیمی از افرادی که قصد تاسیس اتاق فرار در ایران را داشتند، با مسئولین مربوطه مذاکرات مختلفی کردند. آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند.

خوشبختانه با افزایش محبوبیت این بازی جذاب، امروزه شاهد اتاق‌های فرار مختلف با سناریو‌های متفاوت در سراسر کشور هستیم. البته تا به امروز تنها در شهر‌هایی همانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، کرج، تبریز، اهواز و قزوین شاهد حضور اتاق فرار هستیم.

چطور از اتاق فرار به خوبی بیرون بیاییم؟

اتاق فرار با وجود اینکه طراحی بسیار پیچیده‌ای دارد، اما با رعایت چند نکته ساده قابل حل است. در نتیجه به جای اینکه چند دقیقه را صرف پیدا کردن خود کنید، بهتر است از پیش خودتان را برای آن آماده نمایید. به این شکل از همان ابتدای بازی می‌توانید عملکرد خوبی داشته باشید و تیم را به سمت پیروزی ببرید. به این ترتیب اعضای تیم به شما افتخار خواهند کرد!

اما واقعا برای موفقیت در اتاق فرار باید چه کار کنیم؟

کار تیمی را فراموش نکنید

یکی از مهم‌ترین اصول بازی اتاق فرار، بازی تیمی است. برخی افراد در این بازی شرکت می‌کنند و بی‌کار می‌مانند تا اعضای دیگر معما را حل کنند. برخی دیگر نیز به صورت تیمی عمل می‌کنند اما عملکرد اشتباهی دارند. این دسته افراد به صورت گروهی وقت خود را صرف یک سرنخ می‌کنند. چه تنها یک نفر به دنبال حل معما باشد و چه اینکه همه بر سر یک سرنخ وقت خود را هدر کنند، باعث شکست در بازی خواهد شد.

اتاق فرار کوروش

شما باید به صورت تیمی عمل کنید و هر کس به دنبال یک سرنخ برود. مخصوصا در سناریو‌های حرفه‌ای، چندین و چند سرنخ مختلف وجود خواهد داشت. در نتیجه اعضای گروه باید به صورت موازی سرنخ‌های مختلف را دنبال کنند و در نهایت همه‌ی آنها را کنار هم بگذارند تا یک نتیجه منطقی بگیرند.

هرچه که می‌بینید را با صدای بلند بیان کنید

متاسفانه برخی اعضای گروه به خاطر اینکه بتوانند مهارت خود را به رخ دیگران بکشند، تک روی می‌کنند. آنها زمانی که دستشان به یک سرنخ می‌رسد، آن را مخفی کرده و تلاش می‌کنند تا خودشان معما را حل نمایند. اما یکی از ابتدایی‌ترین

دستور‌العمل‌هایی که برای موفقیت در اتاق فرار وجود دارد این است که به محض یافتن هر چیزی، آن را با صدای بلند بیان کنید.

به عنوان مثال زمانی که یک تکه از پازل را پیدا می‌کنید، با صدای بلند به سایر اعضای تیم بگویید که تکه‌ای پازل یافته‌اید. ممکن است یکی دیگر از اعضای گروه تکه‌ای دیگر را یافته باشد که به کل تیم در حل معما کمک می‌کند.اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

سرعت عمل بالایی داشته باشید

معمولا برای حل کردن معمای اتاق فرار حدود سی دقیقه تا یک ساعت زمان خواهید داشت. بسیاری تصور می‌کنند که این زمان بسیار زیادی برای یک بازی است. به همین دلیل در ابتدای بازی کاملا وقت را هدر می‌دهند و هرچه به انتهای زمان نزدیک می‌شوند، متوجه خواهند شد که زمانی برای آنها باقی نمانده.

به جای اینکه تصور کنید زمان زیادی برای بازی در نظر گرفته شده، تصور نمایید که باید بازی را در کمتر از پنج دقیقه پشت سر بگذارید. اگر در بازی یک قاتل زنجیره‌ای به دنبال شما هست، باید خودتان را در محیط بازی غرق کنید. برخی شرکت‌کنندگان تماما با

تلقین حس ترس مقابله می‌کنند. آنها تصور می‌کنند که این کار نشانه شجاعت آنها در مقایسه با سایر اعضای تیم است. با این رویه اصلا از داستان لذت نخواهید برد و احتمال شکست شما بسیار بالا خواهد بود.

نحوه انجام بازی

داستان را جدی بگیرید و تلاش کنید از همان ابتدا به دنبال سرنخ بگردید. اگر در حین روند بازی دچار مشکل شدید، از اپراتور درخواست کمک کنید. درخواست کمک کردن اصلا تقلب نیست و کسر شان ندارد. تنها این راهنمایی‌های کوچک به شما کمک می‌کنند تا زودتر از مهلکه خارج شوید.

همانند گروهی از متخصصین فکر کنید

  اگر در یک اتاق فرار حرفه‌ای شرکت کنید، خواهید دید که برای حل هر معما نیاز به تخصص خاصی وجود دارد. به عنوان مثال ممکن است در یک اتاق فرار برای باز کردن قفل یک درب، مداری الکتریکی را کامل کنید. یا به عنوان مثال ممکن است با برداشتن یک جسم، ضامنی فعال شده و باعث به خطر افتادن جان اعضای گروه شود. به همین دلیل است که باید در بازی اتاق فرار به صورت تیمی شرکت کنید.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

نحوه انجام بازی در اتاق فرار

هر یک از اعضای تیم باید بر اساس تخصصی که دارند، قسمتی از معما را حل کنند. در نتیجه باید کار تیمی شما به این شکل باشد که هر معما و سرنخ را به یک نفر واگذار کنید.

به جای یک نویسنده فکر کنید

هرچقدر هم که یک اتاق فرار پیچیده باشد، باز هم توسط یک انسان طراحی شده. به همین دلیل اگر کمی به جای نویسنده داستان فکر کنید، می‌توانید سریع‌تر به پایان اتاق فرار نزدیک شوید. همیشه این سوال را از خودتان بپرسید که اگر جای نویسنده داستان بودید، در اینجا چه کار می‌کردید؟ با پاسخ به این سوال می‌توانید راه حل‌های ممکن را ساده‌تر بیابید.

در سفرزون بخوانید
سافاری دبی ، هیجان خوش‌گذرانی به سبک صحرانشین‌ها
نکاتی که در مورد اتاق فرار باید بدانید
اتاق فرار
  • در بازی‌های کلبه وحشت و سبک روانی، معمولا دست و پای شما را می‌بندند. به همین دلیل اگر فوبیای بسته شدن دست و پا را دارید، به هیچ وجه در این بازی شرکت نکنید.
  • در برخی مراحل بازی اتاق فرار ممکن است شما را در تاریکی محض قرار دهند. به همین دلیل اگر از تاریکی محض هراس دارید، در این نوع اتاق فرار شرکت نکنید.
  • در بسیاری از اتاق فرارها، شما را در یک مکان کوچک قرار می‌دهند. به همین دلیل اگر از فضاهای تنگ و کوچک هراس دارید، در این بازی شرکت نکنید.
  • نگران لمس فیزیکی نباشید. چه خانم‌ها چه آقایان در این بازی به هیچ وجه لمس نمی‌شود.
  • بازی اتاق فرار تنها برای افراد بالای ۱۵ سال طراحی شده. البته بازی کلبه وحشت و روانی تنها برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز است. البته اگر والدین در کنار آنها باشند، تا ۱۶ سال نیز می‌توانند در این بازی شرکت کنند.
  • اگر همراه خود قصد دارید یک کودک ۱۰ ساله بیاورید، مشکلی ندارد، اما کودکان به تنهایی نمی‌توانند شرکت کنند.
  • حتما ۱۵ دقیقه پیش از شروع بازی داخل سالن باشید.
  • در هر لحظه از بازی می‌توانید انصراف دهید. اما انصراف به منزله پایان بازی خواهد بود و تیم شما نیز بازنده اعلام می‌شود.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

لیست کامل و آدرس اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ها

  • اتاق فرار بیگانه، نفرین فرعون و تهران باغ کتاب

آدرس ۱: میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران.

آدرس ۲: بزرگراه شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزگراه حقانی، خروجی باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب تهران.

آدرس ۳: مترو حقانی، ۱۰ دقیقه پیاده روی از باغ موزه دفاع مقدس، بعد از پل، باغ کتاب تهران(مسیر مستقیم).

 

  • اتاق فرار اسکیپ تایم

آدرس: بزرگراه رسالت شرق ، بین فلکه اول و دوم تهرانپارس ، نبش چهار راه تیرانداز.

 

  • اتاق فرار اسکیپ لند

آدرس: ستارخان غرب به شرق، بعد از پل شیخ فضل‌ الله، روبه‌روی نمایندگی هیوندای، پلاک ۵۲۲، واحد ۱.

 

  • اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری

آدرس: میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، بالاتر از مجتمع تجاری تندیس، جنب فروشگاه هایپر می.

 

  • اتاق فرار دالون

آدرس: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی (ره)، روبه‌روی بانک صادرات، پلاک ۸۹.

 

  • اتاق فرار اسکیپ وی

آدرس: تهران، قیطریه شمالی، بهار شمالی، کوچه علیزاده، پلاک ۷.

 

  • اتاق فرار اینفینیتی
آدرس: تهران، شریعتی بالاتر از پل سید خندان خیابان سیمرغ شرقی پلاک ۳۸ واحد همکف.
  • نجات شهر عمارت دبیرالملک، میدان بهارستان

آدرس: میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، بعد از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه فخرالملک، پلاک ۱۱، عمارت دبیرالملک، منزل عالیجناب میرزامحمد حسین خان فراهانی

  • خانه اسرار خانه ذهن زیبا، پاسداران

آدرس: چهار راه پاسداران، ابتدای خیابان دولت، پلاک ۵۱، بازی خانه ذهن زیبا

  • اتاق فرار فکر کده، سعادت آباد

آدرس: سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، آسمان۴، پلاک۴

  • اتاق فرار، کاشان

آدرس: کاشان، خیابان امیرکبیر، مجتمع امیرکبیر، طبقه منفی دو، واحد ۸

  • مجموعه بازی اتاق فرار تهران ۱۳۴۶ ، خیابان نوفل لوشاتو

آدرس: خیابان نوفل لوشاتو، بن بست مسعود سعد،پردیس علم و فناوری، طبقه سوم، واحد ۳۱۶

  • مجموعه بازی اتاق فرار ریپتون، ستارخان

آدرس: ستارخان، بعد از فلکه اول صادقیه، پاساژ صدف، ساختمان اداری، طبقه‌ی اول، واحد ۴۰

  • مجموعه بازی اتاق فرار گاراژ متروکه، پارک وی
آدرس: تهران، چهارراه پارک وی، خیابان محمودیه، خیابان اردیبهشت، خیابان زهره، سرای محله محمودیه، پلاک ۳
  • مجموعه بازی اتاق فرار جعبه سیاه، میدان فاطمی

آدرس: میدان فاطمی (جهاد)، خیابان فاطمی، نرسیده به سازمان آب، پلاک ۱۶۰، طبقه دوم

  • مجموعه بازی اتاق فرار انیگما، برج میلاد

آدرس: برج میلاد، گذرگاه میلاد، ورودی پارکینگ

  • فرار از زندان، شریعتی

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان دولت، پلاک ۱۵۹۶،طبقه دوم، واحد چهارم

  • مجموعه بازی اتاق فرار، کریمخان

آدرس: خیابان کریمخان، خیابان نجات الهی، کوچه نوید، پلاک ١٧

  • شعب مجموعه بازی اتاق فرار کوروش

آدرس: میدان فلسطین,خیابان طالاقانی غربی, نبش خیابان سرپرست, جنب بانک صادرات ایران, پلاک ۵۲۸،طبفه دوم

آدرس: تقاطع بزرگراه حکیم و بزرگراه ستاری مجتمع تجاری کورش طبقه دوم. جنب شهربازی. مجموعه Escape ME

آدرس: چالوس، هچیرود، بعد از پلیس‌راه کناره ,مجتمع تجاری مارینا‌مال طبقه اول

آدرس: خیابان شریعتی .بعد از خیابان دولت(شهید کلاهدوز) . پلاک ۱۵۹۴-۱۵۹۶، طبقه دوم

آدرس: چالوس،کیلومتر ۱۴ جاده تنکابن،شهرک توریستی نمک‌آبرود،پایین تله‌کابین

هزینه اتاق فرار

هزینه ثابتی برای اتاق فرار وجود ندارد. سناریو، طراحی صحنه و موقعیت قرارگیری آن روی هزینه بلیت تاثیر می‌گذارند. در تهران معمولا بلیت بازی اتاق فرار بین ۳۰،۰۰۰ تومان تا ۷۰،۰۰۰ تومان متناوب است.اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

خب سفرزونی عزیز، آیا تا به حال اتاق فرار را بازی کرده‌اید؟ چقدر این بازی برای شما جذاب بوده و چقدر از آن لذت برده‌اید؟ در مورد تجربیات خودتان به ما بگویید. چه ژانری را بازی کرده‌اید و یا دوست دارید چه ژانری را بازی کنید؟ یادتون نره که ما عاشق شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

و در اخر این رو بدونید که بازیه اتاق فرار یه بازیه گروهیه و رمز موفقیت شما انجام یه کار گروهی خوب است و برای این بازی نیازی به دانش و یا تخصص خاصی نیست ولی تجربه این بازی می تونه تو بازیای دیگه خیلی کمکتون کنه.

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

 

 

 

دسته بندی دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

صحبت با پشتیبان
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت